Oops, fullt upp

Igår hade jag varken tid eller ork till att sätta mig vid datorn och skriva. Men det jag gjorde var i alla fall att rida Victorias
pålle. Mamma var med och gick så vi fick lite sällskap. Det gick i alla fall bra, han är så himla snäll den där Giften!

Sen var det i princip bara till att duscha och göra sig iårdning för att ha en trevlig kväll med trevligt folk :) Så mina
egna pållar fick en vilodag igår och idag väntas uteritt och kanske lite styrketräning. Och så ska jag även iväg och
rida Giften igen. Det tycker jag låter finfint. På tisdag är det äntligen hoppträning igen, som jag längtat! :)


Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

tack!

den bruna är min och fuxen har jag å foder ;)

2011-06-25 @ 19:20:18
URL: http://www.gotlandsryttaren.blogspot.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0