Oops

Det blev ingen vidare uppdatering igår. Nu när jag har sommarlov blir det nästan som lite sommarlov från bloggen också, lite slappt sådär.. Men jag ska skärpa mig!

Kort om gårdagen kan jag säga att det regnade i princip hela dagen igår. Så när jag kom hem från "jobbet" var jag kall och blöt. Så jag gick in och värmde mig lite för att sedan dra igång en stor-putsning. Det tog sin tid att putsa och smöja fyra träns + en matringal och två sadlar + sadelgjordar. Men nu är det rent och fint! Klockan blev dock så mycket att ögonlocken blev välcdigt tunga på mig, så det blev inte någon ridning igår. Men de fick ju promenera på morgonen :)

Idag är vädret lite bättre, men enligt väderprognoserna ska det bli sämre i eftermiddag och sämre imorgon. Men det tar vi då!

Jag drar lite snabbt Tobbes veckoplanering.

Onsdag: Dressyr
Torsdag: Uteritt
Fredag: Vila
Lördag: Rida igenom
Söndag: Tävling!


Japp, tävling på söndag alltså. Jag hoppar en L:B A:0+A:0 och en L:B+5 A1:a. Det ska bli riktigt kul! Tobbe kändes fin på hoppträningen i tisdag (alltså inte igår) också :)


`

Det där var ett tag sen..

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0