Regnigt värre!

Usch, hela dagen har det regnat, verkligen inte kul.
Vi kunde arbeta lite längre idag också, så jag fick vara sekreterare när två olika företag
körde folkrace. Hemma var jag runt halv sex, då genomblöt efter att ha åkt moped hem.
I hagen stod två genomblöta och lätt skakande hästar väntandes, glada över att mamma
äntligen kom hem och tog in dem! Men så kom jag på att vi har ju inte något hö kvar och
jag kunde självklart inte lämna hästarna i stallet utan mat!! Så jag gick ut och ryckte
tre fulla, hårt packde 10-liters hinkar! Och nu sitter jag här med ont i handlederna
och skärsår lite här och var.. Men det är ju sånt man får tåla ;)

Nu är klockan snart halv nio och även om jag sitter med filt och dricker kaffe i mängder,
fryser jag ännu. Snart ska jag ut och ge hästarna mat och sådär, sedan nannar jag kudden ;)


Kommentarer
Postat av: fillan

Såg att du inte länkat mig än om du vill göra det! :)

2011-06-17 @ 22:38:01
URL: http://fillyfjonka.blogg.se/
Postat av: Tuva

Ajdå, stackars händer :/



SV: Eller hur! Tycker själv att även 6 är ganska ful, vet dock inte riktigt vad jag tycker om de svarta med leopardmönster... Inget för mig men heller inte jättefula enligt mig, skaftet då alltså. ;)



Nej precis, min budget räcker inte riktigt sådär jättelångt, haha!

2011-06-18 @ 00:06:29
URL: http://tuvat.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0