Ridpass

Jag har inte haft någon tillgång till dator under dagen, därav uppdateringen.
Jag har i alla fall kört styrka med Exando, en serie med fem stutsar-ett galoppsprång-räcke.

Först och främst red jag igenom ordentligt, särskilt i galoppen så han skulle kunna korta upp
sig och vara lite snabbare i benen.
Stutsen gick bra, han tyckte det var roligt så jag fick bromsa honom lite hela tiden. Räcket hoppade
han också fint. Efter serien gjorde jag en halvvolt tillbaka och hoppade räcket ensamt, även det gick
bra. Så hoppade jag några gpnger så han fick upp mjölksyran och succesivt höjde jag det sista räcket.

Lite mjölksyra fick han nog! Han va rätt svettig efteråt ;)




Nu ska jag gå ut och gå med Tobbe. Tyvärr hinner jag inte rida Vickans häst idag, så det gör jag
på torsdag och fredag och/eller lördag och söndag :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0