Seeegt

Ursäkta den dåliga uppdateringen, men det har varit ganska fullt upp och internet går så himla trögt här, så förvänta er inga nya bilder.. :p

Såhär har dagen varit iaf, i stora drag.

På förmiddagen red vi hästarna hit, till sommarbetet. Jag kan ju säga att Tobbe va ruskigt pigg; hoppade och stutsade, gick ner i diket, sparka bakut och hoppade jämnfota upp i luften och höll på. Men det gick bra ändå! :) I slutet blev det bara skritt (mer än den vanliga "avskrittningen") och det var riktigt härligt! Jag och mamma fick både det ena och det andra konstaterat :)
Efter att ha släppt två glada pållar i en grön hage, var det bara att fixa sig till dopet av lilla Leah som började vid två. Sen hem och hämta kläder och tillbaka till hästarna igen. Då gick jag mest runt i shorts och linne och njöt av solen och sommarvärmen!
Runt åtta gjorde jag ett ryck och gick ut på en springtur! Guuud va duktig jag är!! ;) Dock sprang jag typ bara varannan kilometer.. Sån bra kondis har jag! ;D haha.. Men det blev faktist en lång runda, det tog över en timme! Jag gick en stig där vi brukar gå med hästarna. Och då såg jag att de hade huggit ner en massa träd och en björk hade ramlat ner över stigen i precis lagom höjd att hoppa över! Helt avkvistad och allt ;) Nu kan jag inte bärga mig tills jag får hoppa över den! :D

Nu ligger jag här och är rätt så trött! Så jag lägger ner datorn och sover några timmar. Imorgon väntas ridning, hage-görande och kanske grillning med några kompisar :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0