Sent ridpass

Idag väntade jag på att mamma skulle komma hem så vi kunde rida tillsammans. Det blev dock lite sent eftersom
hon jobbar (nu är klockan kvart i elva och knotten äter upp mig! Sitter nämligen ute och bloggar, internetet går snabbare här).

Vi tog en lite lugnare tur idag eftersom Tobbe säkert var i alla fall lite seg i benen efter igår. Det märkte jag dock
inte av, han stutsade och for runt som vanligt!       Annars skötte han sig bra, men som sagt så tog vi det lugnt :)

Nu ska jag gå och lägga mig, jag är verkligen jättetrött! Orkade knappt gå upp imorse... Men nu är det bara imorgon
kvar på sommarjobbet, sedan har vi jobbat in midsommarafton och tar då helg! Och sen är det ju bara en vecka
kvar, innan sommarlovet börjar "på riktigt" :)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Vad skojj, går det bra för er då ?:) Jag tävlar inget på Kirra för att hon är inte vaccinerad och hennes ägare är rädd för skaderisken =\ Men jag ska börja tävla lite lokalt på en ridskolehäst som heter Milana, då ska vi hoppa :)

2011-06-23 @ 07:38:35
URL: http://svhalvblod.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Snygg bild :D

2011-06-23 @ 21:37:43
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0