Självaste FBK

Idag är det som vanligt jobb från 8 - 14. Sen åker jag förmodligen hem en sväng, för att sedan
åka tillbaka till jobbet, då Färjestads ishockeylag kommer för att köra folkrace. 20 stycken tror jag
de skulle vara. Jag är inte direkt insatt i det där med ishockey, visst har man varit på några matcher
och vet att värmlands lag är duktiga men jag skulle aldrig kunna rabbla upp namnen på 20 av dem, haha.
TV4 och SVT sklle vara där med kameror också, lite roligt sådär ;) Så håller ni utkik så kanske jag dyker
upp på TV-rutan! ;)

Nog om det nu. Den lilla stunden mellan 14 - 17 (då de skulle komma) tänkte jag försöka hinna rida en
pålle. För jag kommer inte hinna rida båda efter, om jag ens hinner med en. Men det hoppas jag.
Så idag kommer det nog gå i ett och jag vet inte hur uppdateringen slutar ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0