Sommarplanering.

Nu börjar ju sommaren och sommarlovet är riktigt nära. Planeringen är självklart träning
och tävling med Tobbe. Jag ska försöka komma iväg på dressyrtävlingar, iaf ett par. Utöver
det så är det också hopptävlingar och något meeting på gång. Och så ska jag självklart rida
Exando.

I början av sommarlovet kommer jag jobba tre veckor på en motorbana här i närheten. Där
jobbade jag även ifjol och det var helt okej! :)

Men jag har faktist lite andra planer på gång också. Jag har nämligen satt ut en annons om att
jag tar in "sommarhästar". Alltså att jag har någon/några hästar/ponnys som tillridning eller
liknande under sommaren. Jag har läst på andra bloggar att en del gör det och jag tänkte att
de vore ju det absolut perfekta sättet att tjäna lite extra pengar. Jag menar, finns det något
bättre än att rida och sköta hästar och samtidigt få betalt?! Nej, jag skulle inte tro det ;)
Och vi har obegränsat med bete hela sommaren, så det kostar inget och ha någon/några fler
hästar här.

Så finns det något intresse så är jag öppen för alla hästar och jag kommer hålla er uppdaterade
om det blir något besämt :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0