We're chillin' in the summertime

Nu går det att ladda upp bilderna, om jag gör dem små. Så det får ni stå ut med! :)
Såhär mysigt har det jag och hästarna. Det är liksom ett torp här, lite isolerat men bara typ hundra meter till "civilisationen". Hästarna märker jag trivs super här och ja, det gör verkligen jag med! :)










Jag har också sett att tobbe fått lite var i ögat, av knotten som irriterar. Så jag ska åka hem och leta rätt på flughuvan, annars lär vi nog få ut såna droppar han fick ifjol.

Sen blir det såklart ridning idag också! Jag har dock inga planer på vart eller hur, utan jag tar det som det kommer, så får vi se hur det blir.

Tobbe la sig ner för ett tag sedan och det såg så mysigt ut, att jag tog med mig en filt ut och här ligger jag nu och bloggar ;) Exando har också lagt sig ner, så det kan knappst bli mysigare :)






Ovan ser ni att Tobbe är svälld under ögat.

Nu måste jag dock sluta lata mig och börja med hagen. Det står en hel massa (trä)stolpar vid skjulet som ska ner i marken. Jag ska bara ta mig en kaffetår till ;)

Två urgulliga cam-bilder som avslutning.




Kommentarer
Postat av: sarah

tack så mycket

2011-06-03 @ 17:50:10
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Elin

Härliga bilder :)

Allt bra med dig?

2011-06-03 @ 21:44:50
URL: http://elinlagervall.blogg.se/
Postat av: Josefine&Johanna - Foto

Sista bilden är grym!

2011-06-07 @ 22:32:13
URL: http://pinjeokoko.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0