Bloggbråk

Många stör sig väldigt mycket på anonyma kommentarer. De tycker att man ska stå för vem man är och vad man tycker. Och det ska man väl, men om du ändå inte vet vem det är, så kvittar det väl? Annars har ju alla en IP-adress, så du kan väl kolla vart personen bor isf? Men jag tycker faktist att man har rätt att säga vad man tycker och vara anonym, så länge det inte är något elak.

Får jag kritik om min blogg, som inte är elak, utan någon som påpeker en negativ sak om bloggen, så skulle jag ta det seriöst och försöka förbättra skrivandet (om det är rimligt).
Ofta blir folk arga om någon är anonym och påpekar något, men om det inte är elak, så tycker jag det är dumt. Om man stör sig på kommentaren eller tycker den är elak, så är det väl bara att ta bort den och ignorera den. Och fortsätter personen kommentera, så är det väl bara att fortsätta ta bort dem?

Vad tycker ni? Ska man svara argt tillbaka och därmed starta ett "bloggbråk", eller ta till sig kritiken och försöka förbättra sig?



Kommentarer
Postat av: Sofie

ibland när jag är på dåligt humör stör jag mig på anonyma kommentarer(för att jag stör mig på allt haha :p), men annars är jag bara glad om jag får kommentarer ;D

2011-03-09 @ 21:40:45
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Sofie

jo och föresten, så tycker jag det är onödigt med bloggkrig på själva bloggen, det blir bara tråkigt att läsa och det blir dålig stämning på bloggen allmänt :)

2011-03-09 @ 21:41:44
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0