Första skoldagen

Jag har inte haft något vettigt och skriva om idag, så därför har jag inte gjort det ;)

Precis varit ute och ridit på Tobbe. Drog fram några bommar och jobbade med rytmen ("klockan"), efter uppvärmningen. Hade två räcken och de andra två bara bommar.
Började rida över bommarna bara och det funkade bra. Sen la jag till de små hindren också och han lyssnade bra idag, vi hittade rytmen ganska direkt och han verkade "trivas" liksom. Han höll samma takt men lyssnade även fram och tillbaka.
När det kändes bra, satte jag upp ett räcke lite mer och hoppade en gång. Tänkte på att hålla rytmen och det kändes super! Så jag gav mig där, skrittade av och tog in och nattade dem :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0