Lång morgonpromenad!

Godmorgon alla glada pigga läsare! Hoppas ni haft en lika bra morgon som jag! Jag har nämligen varit ute och gått sedan nio, efter att sett på vasalopp-starten och ätit frukost. Gick uppåt och tog med mig kameran. Ruuuskigt fint väder ute! Det ligger på nollan och solen skiner, helt underbart! Och som sagt, kameran var med och det gjorde det mycket roligare, när man fick knäppa några bilder! ;)
Gick en bra bit faktist, ca 5 km uppåt och så 5 km ner tillbaka. Sen var jag inne i skogen och gick lite också, för det va så himla skönt! Kom hem och insåg att jag varit ute i över två timmar! Tiden går fort när man har roligt :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0