Nya transportskydd

Häromdagen när vi var på träning, hade vi en annan bil (mammas skulle besiktigas) och Tobbe stod inte still i transporten. Jag vet inte om det var bilen, men vi kom inte på någon annan orsak.. Iaf så var transport-skydden helt sönder och nu behöver vi nya så fort som möjligt.
Jag skulle ju vilja ha ett set som matchar antingen det blå/gula bomullstäcket, eller det grå/röd/vita fleecetäcket. så jag sitter och kollar efter några som kan passa!
De som gått sönder (alltså de "gamla"), kommer från amigo och jag har tyckt mycket om dem, så jag funderar på och köpa från dem, fast en annan färg..

Dessa tycker jag är skitsnygga! Kanske passar till både blått och grått? Eller inte? :p




Men jag tycker också om dessa från Hööks. Skulle nog passa det blåa, men också det gråa som har röd och vit kant..




Kom gärna med förslag! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica josefsson

dom längst ner e snyggast ;)

2011-03-05 @ 15:34:48
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0