Onsdag

Idag ska vi åka på teater med skolan och kommer inte hem förrän fem ungefär. Annars slutar vi ju tidigt på onsdagar så jag är hemma vid tre, men nejdå, idag är det teater -.-

Igår red jag bara Exando, Tobbe fick vilan igår ist för på torsdag.
Red barbacka på Exando, han va pigg på hemvägen och hostade nästan inget :)

Nu på morgonen ska jag snart gå ut till hästarna. Klockan är 05.00 och de kanske sover när jag kommer :p Men jag tänkte ge dem mat inne medans jag mockar :)
Sen ska jag iaf gå ut och springa, duscha, äta gröt och fixa mig till "skolan".


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0