Out of order

Åkte hem vid lunch idag, hade egentligen slöjd och hemkunskap kvar. Har ont i heela kroppen, tror jag börjar bli förkyld -.- Eller så har jag "jobbat" för hårt och sovit för lite.
Tobbe är jättepigg och jag måste rida rätt hårt så det försvinner lite överskottsenergi. Behvöer verkligen rida Exando också, med risk att jag somnar under tiden... Och det gör det verkligen inte lättare när jag tittar ut och ser att det vräker ner snö! :@ Har hört att det ska komma två dm ikväll ... Så kanske gör jag pappa glad och skottar av hela "parkeringen" också?!! Ja, det skulle itne förvåna mig. Men då lär jag sova i en vecka.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0