Ridpass - Exando [ändrade planer]



Red honom lite här hemma. Ställde fram två små räcken på böjt spår med fyra språng mellan. Han var duktig, men kort galopp är inte hans starkaste sida direkt :P
På slutet höjde jag ett räcke och hoppade från båda hållet. Glömde bort mig lite och höll för mycket en gång, men skärpe mig och det blev perfektt andra :)


Nu ska vi åka på träning! Mamma skulle besikta kärran först, så vi får åka tidigare.

(Edit)
Det var inte kärran som skulle besiktas, utan bilen! Jag hade ju lastat Tobbe och packat allt till tolv, men mamma kom aldrig. Så jag gick upp och då hade vi inte fått tag på någon stallplats åt Tobbe, så det var bara att latsa ur :p


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Tack så mycket! gjort för något i dag? :)

2011-03-01 @ 18:51:19
URL: http://beeeeautiful.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0