Ridpass: uteritt

Det blåste en hel del ute idag, men det va 4 +grader, så det gjorde inte så mycket!
Tobbe va suuperpigg idag, när Exando var med och sådär. Det började med att han vägrade gå helt plötsligt. Men mamma fick iaf Exando till och gå, men Tobbe vägrade. Men när Exando gått nog långt, så stack han iväg i trav. Som att han ville att Exando skulle gå i förväg för att få springa :p
Sen bråkade han när vi skulle galoppera och sköt ut rumpan åt höger och fattar inte högergalopp ur skritt. Och så drog han en hel del :p
Väl hemma, bad jag mamma hämta kameran och ta några kort när jag hoppade. till en början, bråkade han en hel del, genom och typ vägra svara när jag försökte böja honom åt höger. Han liksom helt stängde av och lyssnade inte alls när jag försökte styra åt höger! så jag fick bryta av till skritt och bara böja och ställa. sen trav och sen galopp och då slutade han och blev superfin! Helt underbar och rida :)
Tog några språng också, och det kändes bra :)

(Typ den enda hoppbilden som blev bra. Men den blev bra också! ;) )



Sen fick mamma kolla lite på sidvärtsen. De har blivit så mycket bättre, än va de varit! Även om de ännu inte är bra. Han stretar emot lite undan vänster, men det har blivit mycket bättre även där! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-06 @ 08:50:58
URL: http://moonzanna.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0