Torsdag

Jag har verkligen jätteont i hela kroppen. i går när jag kom ut och skulle rida, så hade det kommit typ 1,5 dm snö. Jag blev så arrrrg så jag skottade av hela planen med en snöräv. Räknade ut att det blev 588 kvadratmeter.
Efter det, skulle jag ut och rida. Klockan va typ kvart i nio. Iaf så kom jag ut med Tobbe och det blev ett pass på banan. Jobbade lite med bommar och så. Han va väldigt pigg, men det gick bra!
Efter det va jag heeelt slut. Benen skakade och då varre bara att bära ut vatten och göra allt i stallet.

I dag kommer jag inte hinna skriva något, väldigt fullt upp just nu. Så ni får stå ut, så kanske jag hinner slänga in ett ikväll :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0