Borta bra men hemma bäst!

Äntligen är jag hemma från Barcelona! Det har varit en bra men omtumlande vecka och det är fantastiskt att få komma hem från storstaden och se alla träd och gröna åkrar! Brun har jag blivit (röd också..) och det är nog det bästa med hela resan ;)
Det första jag gjorde när jag kom hem, var självklart och springa till hagen och guuuud så underbart och få pussa och snosa i pälsen!!
Nu ska jag springa ut igen och låta hästarna äta av det gröna gräset som så störande finns precis utanför tråden. Skriver mer seeeenare!



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0