Gomorgon!

Det blev verkligen en full dag igår. Till Karlstad åkte vi runt nio, där jag köpte ridstövlar på hööks! Det blev de jag funderat på, som verkligen var bekväma! Så de ska jag bara ha på tävling och de andra ska vi laga dragkedjan på eftersom jag inte har några "skrot-stövlar" och rida i här hemma (eller ja, de är totalt sönder).



I kläd-väg köpte jag en klänning till examen och dop och allt vad den kan passa till. Och så köpte jag en t-shirt och ett smycke.
Vi var hemma runt halv sex och då var det bara att byta kläder för att åka på lassa stefans. Dock blev det inte så mycket dans, utan vi satt mest i en bil ;)
Hemma var vi vid tre inatt och sen vaknade jag idag vid åtta. Då hade mamma redan släppt ut hästarna, men jag gick ändå ut och mockade och fixade lite. Riktigt fint väder ute idag (än så länge)! :)
Hästarna är väldigt pigga, de sprang runt i hagen i full fart när jag var ute! Konstigt nog var det Exando som var den mest galna.. Jag vet inte när det hände, men han verkar ha blivit några år yngre! ;)



Kommentarer
Postat av: sofie

fina!:)

2011-05-22 @ 13:42:49
URL: http://mylifeandhorses.blogg.se/
Postat av: Arrow älskande Maja

Hej!

Tack så mycket! Du har också en jättefin blogg :D

2011-05-22 @ 14:36:02
URL: http://minipower.blogg.se/
Postat av: Sofia - RACEHORSES

jättefina stövlar :D



sv: tack så mkt :)

2011-05-22 @ 17:45:20
URL: http://jockeylife.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0