Måndagen efter lovet

Jag trodde att jag skulle vara väldigt trött när klockan ringde imorse, men konstigt nog så var jag riktigt pigg! Skolan var inte överdrivet jobbigt heller. Vi har matte nationella på torsdag så vi pluggar matte på både NO timmarna och matte timmarna, vilket jag inte har något emot! :)
Mot slutet blev det dock lite segt och bussen hem med alla dessa männsikor som pratar och stojar är inte de bästa, man jag överlever även det!

Nu ska jag sätta mig och skriva klart hemkunskapsprojektet, som vi helst ska lämna in på torsdag tror jag? Och så ska jag även fixa lite andra läxor.


Nu till hästarna.. Exando red jag alla dagar förra veckan, så han får vila idag. Tobbe fick ju gå dubbelt igår, men han ska ändå få komma ut en sväng idag. Jag ska gå ut på många uteritter och försöka få honom lite lugnare, så det blir det jag gör idag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har städat och nu ska jag göra iordning lite mat och fixa med bloggen lite :)



Vad gör du?

Kram

2011-05-02 @ 20:25:57
URL: http://bergvallsfoton.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Nej precis.

Man behöver ju få jobba lite med sakerna innan de sätter sig på plats. :)



Då tror jag man ser fram gången som så mycket större med.

Och man blir extra glad.

2011-05-02 @ 21:48:33
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0