Några bilder

Igår innan dressyrpasset med Tobbe, tog jag lite extra tid till att göra honom fin! Satte på lindor, gjorde en knopp i luggen och gjorde en liten fläta i svansen :) Han blev så söt så jag hämtade kameran och tgo några bilder. Och sen kom mamma ut och tog några på mig och Tobbe :) Dock hade han så mycket energi så han kunde inte stå still värst länge...


"Stå inte bara där, kom hit och ge mig godis!"










Se så fantastiskt snygg min finaste är!



haha, jag var tvungen att hålla i nosgrimman för att få honom att stå någorlunda still.. :p




Jag ska också säga att jag vet att jag inte är alls bra på att linda.. Någon som har något tips?? ;)

Jag tycker också att Tobbe passar riktigt bra i blått? :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag lindar alltid med paddar eftersom "kanten" på lindorna sliter på senan, har jag hört iaf :p och sen lindar precis över kastanjen och försöker inte linda för högt upp för då känns det som att den ska störa hästens rörelser :) inte för att jag är proffs eller expert på lindor, men så gör jag iaf :)

2011-05-19 @ 15:03:49
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0