Regn..

Det fina vädret höll inte i sig och nu har det regant i princin hela dagen. Därför tog jag tag i rummet och städade det. Trots att det inte var mer än en vecka sedan jag gjorde det, så var det kläder över allt ;)

Jag glömde och säga förut, att jag köpte en långärmad tävlingskjorta på hööks igår. Det hade jag ingen ifjol, så jag vet väl hur varmt det är och rida i kavaj när solen steker som mest.



Nu har jag precis varit ute och tagit in två blöta och lortiga hästar. Tobbe va inte i närheten av vit.. Så nu stå de och torkar och äter :) Snart trotsar jag regnet och går ut och rider. Tobbe får gå ett pass på banan och så får vi se vad jag gör med Exando, uteritt antagligen :)



Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: tack så mycke :D

2011-05-22 @ 18:05:28
URL: http://rnstallbacken.blogg.se/
Postat av: Michelle

Söt bild på er :D



sv; hihi tack :) <3

2011-05-22 @ 21:58:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0