Riktigt slapp dag!

Idag skulle jag egentligen ha slutat fyra, men vi hade inställd slöjd och det enda vi skulle göra på hemkunskapen (som var den enda lektionen efter slöjden) var att lyssna å några redovisningar, som jag var en utav. Så jag fick redovisa på en annan lektion och fick därför sluta redan vid lunch = kvart över tolv!

Idag har Tobbe blivit skodd, vilket passade bra då han ska gå ett lugnare pass idag. Exando får komma ut på uteritt.
Sedan ska jag verkligen gå och lägga mig tidigt! Så himla trött att jag nästan somnar stående..


Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; ja det tycker jag med! :)

2011-05-26 @ 15:26:39
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Alva

sjukt fin blogg du har ! :)

2011-05-26 @ 18:53:21
URL: http://alvaaoberg.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0