Så typiskt.

Som jag förhoppningsvis fick fram i förgående inlägg, så är det underbart att vara hemma! Allt är så grönt och härligt och jag är glad över och bo på landet! ;)
Tillbaka till Barcelona-resan. Under hela vecakn har jag varit förkyld (blev det under helgen) och låtit som en kråka (extremt hes alltså)! Men vi har haft tur med vädret hela veckan, soligt och varmt!
Självklart var vi och kollad epå massa saker. Det roligaste var nog "de sagrada familia" (den där kyrkan ni vet..) som va riktigt häftig! Och Camp nou va ju ganska häftigt! ;) Digital kameran var med så bilder kommer!
Sedan har vi badat och legat och solat såklart. Alla blev vi mer eller mindre brända :)

När jag kom hem var det helt underbart och få krama och pussa hästarna! Sen tog jag ut dem och gjorde en snabbis hage, så det får ränsa bort lite ogräs längs stallväggen = uppskattat!

Mamma har det gått bra för! Hon har galopperat med Tobbe och det har gått bra. På hemvägen hade han blivit lite stutsig men annars hade han skött sig, min lilla bebis!
Och nu vill ju jag såklart ut och rida, men självklart har jag blivit sjuk, igen. Fryser, ont överallt och orkar nästan inget. Så typiskt, jag är trött på att vara sjuk!



Jag älskar dig mest.

Kommentarer
Postat av: Andrea

du fota lite på tävlingen förra helgen? :) kan du inte lägga upp lite bilder :D fick du några på mej och Pumba ;)

2011-05-13 @ 21:44:52
URL: http://andreablixt.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0