Tävlingsdag!

Runt den här tiden har vi antagligen precis kommit fram. Tävlingen är ju på hemmaplan så det är inte så långt att åka.
Igår hann jag inte uppdatera mer. Lite snabbt kan jag säga att jag red igenom Tobbe lite här hemma och tog ett par språng som kändes bra. Sen red jag också ut en runda på en ganska seg Exando ;)
Efter det gjorde jag mig iårdning och åkte till Julia för att spendera valborgskvällen med henne och några fler vänner. Vi hade det riktigt roligt, och jag var inte hemma förrän tolv.

Nu ska jag gå ner och göra iårdning allt, jag har varken packat eller gjort något annat, så det är väl dags att sätta fart. Usch va nervös jag blir nu!!


Kommentarer
Postat av: Tuva - hästgalne

Åhhh vad spännande! 8D

GUUUD vad fin blogg du har!!



Sv: Haha, tack! ;P

2011-05-01 @ 12:09:27
URL: http://tuvat.blogg.se/
Postat av: Clara

Lycka till! Kram

2011-05-01 @ 13:31:35
URL: http://raederle.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0