Tisdag

Idag är det alltså hoppträning och jag får hoppas att det inte regnar. Tobbe är säkert väldigt pigg idag , men det är bara bra! Hoppas på en bra känsla idag, som jag vill ha kvar till meetinget i helgen!
På lördag ska jag alltså hoppa en L:C+5 och L:B där det är 13 respektive 14 d-ponnyer anmälda. L:Bn är bedömning A1:a, som jag tycker är ganska roligt, men det är ganska segt om en klass "mitt i" har det, då det är lång väntan.
På söndag hoppar jag bara L:B+5 ackumulator. Det ska bli jätteroligt och hoppa den, även om jag är riktigt nervös! 8 st d-ponnyer anmälda i den.

Färjestad är också en bra anläggning som arrangerar bra tävlingar!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0