Fler filmer på g!

Tittade igenom bandet på kameran och insåg att det finns endel filmer från tävlingar där, som jag inte har laddat upp
på datorn och bloggen än. Och eftersom det går så fort när kvalitén inte är så bra (haha) så tänkte jag göra det nu!


Annars ska jag göra klart ännu en inlämningsuppgift. Kanske båda två om jag orkar.. Senare kommer en kompis hit
och så ska vi gå ut och rida en sväng. Jag hade tänkt mig ett dressyrpass för Tobbes del men det får jag ta imorgon istället! :)

Jag tänkte också klippa Tobbe idag. Pälsen har nämligen blivit ganska lång igen. Förhoppningsvis är det varken flugor
eller älgflugor i stallet den här gången, så han blir någorlunda jämn.. Haha!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0