Godmorgon!

Pigg och glad är jag idag! Hehe, nej men jag somnade tidigt igår och har därför massa energi idag. Så jag har precis
varit ute och powerwalkat i ca 45 min! Riktigt härligt och komma igång såhär innan frukost. Exando fick tyvärr inte
följa med, då man i princip får dra honom fram när man är ute på vanlig promenad.
Igår däremot, var jag och han ute och gick på förmiddan och sen gick vi ut igen på eftermiddan när mamma följde
med. Så två promenader för både mig och Exando blev det! Vilket var väldigt bra för min del, har en go träningsvärk
efter fredagen, då jag inte bara red Tobbe barbacka, utan också en utav skolhästarna på lektion. Det kändes i låren.

Idag blir det en ridtur istället för ytterligaren en promenad. Exando mår väl sådär just nu. Jag är egentligen glad för
varje dag som går utan snö, men för Exando skull så är det här fuktiga, regniga vädret inget vidare. Kall, klar luft
vore desto bättre..



Senare åker jag såklart ner mot Karlstad och Lillerud igen. Men för en gångs skull får jag åka bil och inte tåg och buss.
Pappa ska nämligen köpa ett bord och då passar det bra att jag åker med. Förhoppningsvis kan vi svänga in till
Hööks också, jag behöver en grep mockspade, eftersom nästan alla är sönder i stallet. Och då är det inte lika kul
att mocka faktist!

Det var nog allt från mig, tror jag! Slänger väl in ett inlägg ikväll kanske, Tobbe ska ju ridas! :)
Tänkte faktist börja med en ny design också, om fantasin kunde hjälpa mig lite så ;)


Gud va fort tiden går.. Om 6 dagar har jag  haft min underbara
ponny i två år!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0