Optiker och tandläkare

Idag ska jag göra såna tråkiga saker men som man måste göra. Optiker-besök klockan elva först och främst, sen
åker jag hem och tränar lite dressyr med Tobbe, sen får vi se om jag hinner med Exando också. För vid fyra är jag
vid tandläkaren och efter det åker jag och mamma till faster och lill-kusinen i Gräsmark. De har köpt en ponny nu
så vi ska titta lite på den :)

Ganska fullt upp idag alltså. Jag har fortfarande en uppsats kvar att skriva, kanske hinner med den ikväll om det inte
blir för sent..

Sen är det fredag och endast några dagar återstår av det lilla lovet. Känns väl sådär kul och packa alla grejer och
åka neröver igen, även om jag absolut trivs på Lillerud. Det är något speciellt med och vara hemma och jag tror att
Tobbe tycker det också. Det är ju lugnare här, med bara han och Exando.. Men men! Det är faktist inte många veckor
till jullovet och fram tills dess ska vi träna! Sen är det snart dax för mig och mamma att åka till Stockholm och globen!
Wihoo, det ska verkligen bli ruskigt roligt! :D


Tyvärr segar internetet ihjäl snart så det får bli ett tråkigt utan-bild-inlägg..

Kommentarer
Postat av: Olivia, the one and only

HAHA äntligen en optiker maja!!!

2011-11-10 @ 13:39:33
URL: http://thesimplegirl.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0