Filmerna

Jag lyckades faktist få in filmerna ganska snabbt den här gången, dock innebar det dålig kvalité, men det får ni stå ut med!
Det gick faktist inte att få bättre kvalité med det där pogrammet.

L:C+5.

Förresten, nämde jag att vi hade den snabbaste tiden av d-ponnyerna..?






L:B

Han river ganska stort, vilket kändes bättre än om han skulle ha petat liiite och bommen sakta rullat ner..





Jag är i helhet nöjd med båda rundorna. Vi hade bra flyt, hittade framåtlägen på nästan varje hinder och han
hoppade av stort hela tiden utan att tveka. Vi kändes ingen press utan gick in och hade riktigt kul!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0