Helgen från min ohästiga sida

Tävlingen igår gick ju ganska snabbt, så jag och mamma åkte till Karlstad en sväng och hade det mysigt :)
Självklart åkte vi in till Hööks också! Fattades några "bra-att-ha-grejer" till stallet så det passade ju bra!
Det vi köpte var en diskborste till vattenbaljan och annat som behöver diskas, sårspray, sax, hasskydd eller vad
det heter eftersom Tobbe älskar att rulla sig i boxen, även om det betyder att allt spån lägger sig i kanten och inget
återstår i mitten och självklart köpte vi också godis, 2,5 kg!! Nu ska han bli bortskämd! Eller ja, mer bortskämd
rättare sagt ;)

Efter hööks åkte vi ut till bergvik och åt mat och gick i affärer. Mamma köpte tt par shorts som passade oss båda
jättebra, så nu kommer vi få turas om att ha dem! Och så köpte vi en stickad tröja som passade till och som även
den passade på båda.
Sen blev det en fika innan vi åkte tillbaka med mig till Lillerud. Jag passar också på att övningsköra när jag får
möjlighet! Och jag börjar faktist bli duktigt på alla filer och rondeller hit och dit, även mitt inne i Karlstad! Inte bet jag ;)

Idag, söndag, tog jag mig sovmorgon! Vaknade dock vid 6 och kunde verkligen inte somna om.. Så jag spelade
mobilspel ett tag innan jag till slut lyckades somna om. Vaknade sen vid halv tio ungefär och kände mig helt ut-
vilad! Så himla skönt :)

Gick upp och åt frukost innan jag gick ner i stallet för att mocka - både box och hage! - samt fixa med allt foder.
Nu hade jag tänkt jobba på svenskan som helst ska vara klar tills tisdag, det kommer ju inte gå så bra direkt.
För här ligger jag och spelar bomb it på spela.se!! Men hur kul är det inte då?..
Snart öppnar dom förhoppningsvis Swalöfs också så jag får flytta tillbaka alla mina grejer och mig själv såklart.
Måste städa mitt städområde också.. tror jag hade toan om jag inte minns fel. Men det ska jag nog fixa!


Tobbe har vila idag, fast jag går nog ut och promenerar en sväng med honom sen iaf. Han verkade ha gott om
energi när jag var där förut så :) 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg och snygg header!

Hoppas du får en bra vecka! :)

2011-10-25 @ 11:25:20
URL: http://hastryttaren.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0