Ny våning, nytt rum

Efter mycket packning åt båda håll och många trappsteg upp och ner, är vi intallerade i det "nya" rummet på den
andra våningen och alltså i samma hus. Anledningen till att vi bytte var, att de vi bytte med ville bo där nere för
att få ha sina hundar här. Och eftersom det här "nya" rummet är ett trippelrum som vi får bo bara jag och Vickan i, så är det ju
mycket mer utrymme! Trots att vi bara har fyra, ganska små garderober nu jämfört med de andra.. Men det överlever vi! :)

Tobbes motion för idag blev en ganska lugn uteritt med lite trav och lite galopp. Det var kolsvart och det blåste och
var kallt så Tobbe tyckte nog det var lite läskigt även om han verkade ha mycket energi.

Imorgon har vi ju då en studiedag och är alltså lediga. Så även om jag faktist var hemma förra helgen så passar
jag på att åka hem och vara hemma lite längre. Så till halv ett imorgon ska jag ha packat det jag ska ha med hem,
mockat samt gjort all mat till Tobbe inför helgen. Rida och allt som hör därtill. Och helst vill jag hinna mocka hagen,
där det är ganska mycket bajs nu. Bättre att mocka bort lite då och då istället för att ha allt kvar när lovet kommer
och det måste bort. Gäller att tänka smart vettni! ;)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0