Tisdag

Har haft ganska fullt upp både i söndags och igår, vilket inte är ovanligt här på Lillerud ;)
Men iaf, jag kom hit i söndags och då hade jag först tänkt gå ut och rida, men så hade jag lite och plocka med i rummet
och så hade jag även mocka och fylla höpåsar kvar i stallet. Så jag hann helt enkelt inte. Tobbe hade alltså stått
både lördag coh söndag, vilket märktes ;)

Igår hade vi prov sista timmen så vi slutade tio över två istället för tio i tre. Några av mina klasskompisar skulle in
till Bergvik så jag tänkte att jag hakar väl på! Och eftersom vi (dvs vi som inte har NA-matte) slutade tidigare hann
jag rida innan vi åkte. Så jag tog en uteritt på en pigg Tobbeman. Men han skötte sig bra ändå, lite stark ibland men
det är ju förståeligt :)
Sen drog vi alltså till bergvik, fast jag skulle inte köpa något - jag försöker spara ihop några slantar till Stockholm
horse Show i slutet på november. Det börjar närma sig nu och gud va kul se ska bli! :D

Idag ska vi äntligen dra igång med hoppträningarna för Fredrik! Och det om något ska bli så jäkla spännande och
roligt!! Wohoo va kul det ska bli :D :D


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0