Hemma

Lördag idag och jag sitter hemma. Rätt skönt faktist.
Nu i hlegen är det ju mârten och igår va vi ute halva natten och fröööös! Usch va kallt det va! Så ikväll ska jag absolut
sätta på mig massor av kläder och ta med vantar och mössa! Det blir nog lite bättre det.

Men nu på dagen ska jag ut coh rida, mamma följer med och går. Ska bli så härligt och få sätta sig upp på Exando!
Sen åker vi till mormor och morfar och hälsar på innan jag då kväll åker ner på mârten igen.

Igår innan vi åkte hem red jag Tobbe i ridhuset. Han va lika fin då som förra gången jag red där. Jag börjar faktist
tycka att det är riktigt kul med dressyr! :D Sen red jag över två bommar också, Tobbe taggade till som bara den,
för två bommar? Men det är väl bara bra det! Jag ska se till och hålla honom taggad tills nästa söndag, då är det tävling igen! :)


Orkar inte leta upp en annan bild..

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0