Idrott på g

Ska alldeles strax gå iväg till dagens sista lektion som är idrott. Brukar se fram mot den lektionen, men idag ska
vi ha det ökända bip-testet.. Och min kondition är verkligen i botten.. Men vi får antagligen sluta tidigare så jag får stå ut!

Dagens planer efter skolan är ett lugnt pass i ridhuset med Tobbe. Jag ska klippa honom lite senare och vill inte att
pälsen ska vara svettig och "rufsig" + att det passar bra med ett lugnt pass idag.

Sen är det lite småsaker att fixa inför helgen också, med hö-påsar och kraftfoder osv. Jag ska även mocka hagen
har jag tänkt mig, men nu steker solen på (väldigt gött) så jag får se om jag orkar ;)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0