Fina hästar!



Tobbeman kändes först lite slö, antagligen pga värmen. Körde därför en kort uppvärmning för att spara på energin. Det var dock inte så behövligt, för när vi väl började hoppa blev han riktigt på hugget!
Hoppade först bara lite småhinder och kombinationen lågt. Han hoppade super, ingen tvekan bara väldigt enkelt. Höjde sedan upp alla utom kombinationen på högsta (= ca 115cm) och det flöt på bra! Han var lite tjafsig i munnen emellanåt och jag hade honom inte riktigt mellan hjälperna, särskilt tydligt i vänstervarvet. Så det måste vi jobba på! Men som sagt så blev det ingen bra uppvärmning alls heller så det kanske inte var så konstigt :p


Exando red jag barbacka på. Han var gaaanska seg, det var fortfarande varmt ute. Men han hoppade på bra och han verkade tycka det var roligt :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0