Finaste ♥




Dressyrträningen igår gick bra! Det va ruskigt kallt och underlaget i ridhuset var dåligt, så vi fick ta det lugnt. Börjde med och böja ordentligt. Han har ju gått emot lite på sistonde och jag har inte fått igenom honom riktigt. Han bråkade nästan inget, förutom att han ökar takten för att komma undan, men nu vet jag hur jag ska göra för att komma åt honom, även om han gör det!
Sen gjorde vi några sidvärts och några kändes faktist bra! De har blivit bättre överlag, det tyckte även Leena, så det var roligt såklart! Sen red red vi igenom formen ännu lite till och då var han riktigt fin alltså! Han började jobba riktigt bra med ryggen, blev ännu lite skumpigare ;) Det är så kul när det känns så tydligt! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jätte fin bild! :)

2012-02-05 @ 12:49:51
URL: http://elinphotoo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sjukt söt häst och namnet gör de bara ännu bättre!:D riktigt snygg blogg också!:)

följa varandra via bloglovin?:)

2012-02-07 @ 11:51:15
URL: http://linnenea.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0