Lördag morgon

Vaknade tidigt idag efter en uteritt igår kväll med finaste Tobbe. Red i drygt en halvtimme och jobbade mycket med formen, böjde igenom riktigt och han har blivit så mycket lydigare på senare tid! Blir lite stark och sprallig på hemvägen, men lyssnar ändå bra på halvhalterna :)



Idag blir det markarbete i ridhuset, några bommar alltså. Kan tänka mig att han kommer tycka bara det är superkul och jag lär ha något att göra! Men det är verkligen bra träning, både för träningens skull, men också för att Tobbe inte ska flippa ur på hoppträningen på tisdag. Något mer som förhoppningsvis lugnar honom på träningen, är att han ska löshoppa imorgon! Roligt att dom arrangerar lite sånna saker ibland :)
Så det ska bli väldigt kul och se hur han hoppa, om han hoppar vill säga och hur han känns både på måndag men framförallt på tisdagsträningen. Spännande! :)

 

Kommentarer
Postat av: LARA JOHANSSON - photos&texts

Riktigt snygg header du har, verkligen!

2012-02-11 @ 14:46:38
URL: http://laramore.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0