Träning

Idag får Tobbemannen vila. Har precis varit och handlat mat inför helgen och ska nu göra mig iordning för ett antagligen stenhårt träningspass. Hade en ganska jobbig idrottslektion förut också så träningsvärk lär jag ha gott om imorgon! Fast det är skönt och träna och bli stark!
Tillbaka till Tobbeman nu. Har planerat ridingen några dagar framöver nu, det ser ut ungefär såhär:

Idag (torsdag): Vila
Fredag: Uteritt
Lördag: Markarbete
Söndag: Kanske löshoppa!
Måndag: Dressyr
Tisdag: Hoppträning

Sen på söndag är det tävlingsdebut för iår! Ska bli riktigt roligt, men jag är lite orolig över hur Tobbe kommer vara.. Är han för sprallig finns det nämligen väldigt mycket som är läskigt på banan.. Vi får se hur han är på hoppträningen och sedan hoppas att han håller sig i skinnet på tävlingen. Hoppar bara L:c och L:c+5, fanns ingen L:b.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0