Idrott på g

Sitter nu på mitt nya fina rum och har lunch för tillfället. Ska strax göra mig iordning inför idrott, som jag inte kan va med på.
Äter ju forfarande pencilin och måste hålla mig "lugn". Oj, vilken otur ;)

Tänker fortfarande på hur galet fin Tobbe var igår.. Men idag ska han få komma ut i skogen en sväng. Tar det lugnt dock,
vill inte att han ska börja bråka igen. Men an har sett lugn ut de senaste dagarna så vi får se hur han känns :)
Varmt är det ute också, några plusgrader skulle jag tro! Skönt må jag säga, så snön och isen försvinner!

Nej, nu får jag gå. Ha det!



Finaste prinsen!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0