Lillerud in my ♥

Tänkte försöka mig på ett lite mer seriöst inlägg nu ;)
Nej, men rubriken stämmer verkligen. Trivs så bra! Allt rullar på. Vi går i skolan, som inte är alls så jobbig som den
varit de föregående år, antagligen tack vare alla underbart snälla, roliga kompisar!
Efter skolan är det Tobbe som gäller. Ridning 6 dagar i veckan. Försöker blanda uteritter med ridhus så gott det går,
dock blir det ganska mycket ridhus nu i början, just för att jag har fått "ordning" på honom från att han varit helt galen
under jullovet. Och jag vill inte riskera att förstöra det genom och gå ut i skogen och springa.
Så igår hade han vila och jag passade på att åka in till Ikea med några kompisar och köpte lite inredning till
rummet, som nu är såå fint! I måndags red jag i ridhuset. Tobbe bråkade lite, när han tyckte att jag krävde lite mycket..
Men annars kändes han ganska fin, får dock inte igenom honom riktigt. Behöver hjälp av en tränare känner jag!

Idag ska jag också rida i ridhuset. Lite senare dock så det förhoppningsvis inte är så många fler där. Ska försöka
få igenom honom ytterligare och flytta honom mycket för skänkeln, det blir bra!

 

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

han är så söt :)

2012-01-11 @ 19:21:05
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0