True Colours

Har nu kommit hem från Karlstad och fick med mig ett par nya, fina skor hem som min kära far köpte åt mig. Och
jag själv köpte mig en tröja som jag tycker mycket om redan :)



Nu ska jag springa ner till Tobbe och rida, sen mocka och allt. Sen blir det film tills jag somnar, ååh va skönt. Rätt
chill dag det blev det här. Helt okej!
De där små marsvinen är rätt söta också. De äter gurka, äpple och hö, är extremt rädda men har lugnat sig lite. Jag
har varit snäll och låter dem gå ut på skrivbordet om de vill, isället för att sitta i den tråkiga buren hela dagen!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0