Fredag!

Fredag och sista lektionen är avslutad och nu är det näst sista helgen i detta hus, detta rum för denna termin! Känns helt galet att vi redan gjort ett helt år på gymnasiet.. Tycker inte det var länge sen jag satt där i min nya klass, utan att känna någon. Tänk vilken tur jag hade som hade min kära vän Victoria att förlita mig till när klasskompisarna kändes för läskiga ;) Och vilken TUR att jag fått såna underbara, galna vänner! Som faktist är av mina allra bästa vänner idag!

Iaf. Idag blir det nog faktist dressyr med Tobbe! Brukar alltid planera helgen redan i början av veckan, det kommer liksom automatiskt. Men den här veckan gick något snett, kanske för att det inte finns några måsten, utan jag rider vart jag känner för och gör vad jag vill helt enkelt. Skönt och ha såna helger ibland, behöver verkligen det.
Men som sagt, dressyr känns bra idag! Det är inte så varmt och gårdagens ridpass var inte något megapass, så tobbe är förhoppningsvis glad och alert idag! Ska först och främst koncentrera mig på och jobba igenom formen och få honom riktigt mjuk i sidorna. Sen, beroende på hur han känns, jobbar vi vidare med sidvärts och galopp :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0