Hej och hå

Lördag morgon och regnet vräker ner utanför. Hade som vanligt tänkt ta en promenad innan frukost, men när jag kom utanför dörren insåg jag hur blöt jag skulle bli och hur varmt och skönt det var inomhus. 
Igår tog min kära bror studenten, så vi firade honom hela em/kvällen igår. Hade tänkt rida Tobbe på morgonen, men när jag kom dit och skulle sätta på grimman, fick han något bus-ryck och körde gärnet i hagen.. Tog ca en halvtimme innan jag fick tag på honom och då skulle jag inte hinna rida. Så istället gjorde jag en ny hage åt dom. Så nu har Tobbe stått i tre dagar, så när som på en kort promenad. Exando har tappat en sko så han kan inte ridas över huvud taget. Men jag tror huvslagaren skulle komma snart iaf :)
Idag är det bröllop som gäller! Min syster gifter sig, så det lär bli en lång (men rolig såklart) kväll idag med! Med lite för mycket mat och lite för mycket efterrätt.. hehe ;) Men först ska jag rida min lilla galning! Ut och springa av sig i skogen ska han få göra :)

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sa underbat gullig hast!

2012-06-17 @ 20:49:53
URL: http://lifeofshowjumping.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0