Lördag

Godmorgon!
Idag är det lördag och det regnar ute.. Mindre kul. Dock är det varmt så jag lär överleva.
Har iaf varit ute och tränat lite nu på morgonen, innan frukost. Gick till grusgropen och gick runt där i 15-16 minuter.
Det kändes i benen kan jag säga, särskilt efter gårdagens mördar-uppvärmning på ridlektionen..

Jag har iaf tajmat ridplaneringen bra, för idag står det dressyr på schemat. Ska jobba igenom honom ordentligt idag!
Igår var det ju konditionsträning och han jobbade på bra! Dock var han riktigt tölig i vänstergaloppen, där han tog
tag i höger och slingrade sig undan. När jag skulle ställa åt höger för att få honom och släppa efter och galoppera
avslappnat, bytte han bara till högergalopp. Men jag fortsatte jobba och på slutet fick jag igenom honom nästan helt.
Sen gick vi ner till tjärn så fick han plaska och kyla sig lite :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0