Midsommarafton

 
Då var vi framme vid midsommarafton. För mig har det blivit en helt vanlig dag, vi brukar inte uppmärksamma denna högtid särskilt mycket. Ska dock roa mig lite ikväll iaf med en gäng goa människor!
Men innan dess ska jag först och främst ut och gå en sväng. Tog mig sovmorgon idag, sov till kvart i nio!! Sen har jag och mamma varit och handlat lite och så :)
Efter promenaden är det ridning som står på schemat. Tobbe ska konditionsträna idag och lyckligt finns det en perfekt väg i närheten att göra det på! En sandväg, som är lagomt mjuk och lång och ingen trafik. Så där ska han få galoppera idag. Mamma följer med på Exando också, men han kommer ju inte få/orka springa så långt som Tobbe, men han får följa med och träna på hans nivå helt enkelt! :)
 

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0