Söndag

Igår var det alltså bröllop, dubbelbröllop faktist! Min äldsta syster gifte sig och de andra två var kompisar till dem. Riktigt riktigt fina var de och det blev en rolig kväll! Idag har ju dock inte varit lika rolig.. Har haft en väldigt seg "dagen-efter" dag, som spenderats i syrrans soffa... hehe, ine fel att få allt serverat en dag som denna ;)
Kom hem runt fem, fick i mig lite mat och lite senare åkte jag till hästarna för att ta en ridtur på min fina ponny! Han var pigg såklart, men lite lugnare än igår iaf :) Red en mysig runda på fina skogsvägar och han kändes ganska fin! Han har ju blivit lite tjock, men det  är ju inte så konstigt!

Imorgon ska jag och Julia passa små syskonbarn, så det blir tidig uppstigning imorgon också! Ingen vila här inte ;) Nej, men jag har ett helt sommarlov framför mig ju!

Kommentarer
Postat av: Patricia - ny blogg: zmurfs.blogg.se

Hej Patrica här! Ni känner nog igen mig ifrån ponnynceline.blogg.se? :) Nu är det så att jag tillsammans med mina kompisar Sanna och Vendela har startat en blogg tillsammans. SÅ gå gärna in och kika och följ oss där :)



Kram!

2012-06-18 @ 21:50:36
URL: http://zmurfs.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0