Tränat, nu - rida!

Har nyss varit ute på en springtur. Sprang 6 km-slingan, dock inte hela. Känns liite överdrivet att gå från att springa 4 km till 6 bara sådär ;) Men sprang iaf lite mer än 4 och snabbare! Så nöjd och glad sitter jag här nu, nyss ätit en banan och druckit lite oboj för att få tillbaka lite energi i musklerna inför dagens ridpass. Som sagt - konditions/galoppträning idag. Ska utnyttja de långa, fina vägarna vi har här i skogen och verkligen rida igenom den lilla buskorven till ponny!

Hittade förresten en klänning förut också! Dock inte den jag egentligen ville ha, den var slut i rätt storlek när jag väl bestämt mig för att den vill jag ha. Men som tur var hittade jag en annan som fick följa med hem!
Min snälla pappa köpte mig ett par converse också. Så himla bra! Nu ska jag anstränga mig ordentligt för att inte lorta ner dom det första jag gör! Dvs inte gå till stallet i dom eller ha dom när det är regnigt och lerigt.. ;)

Nä, nu får jag åka ner till stallet om jag ska få sova någon gång!


Lilla Mokken får pryda dagens bild. Saknar att ha den där lurven runt benen faktiskt

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0