Finaste!!

Tobbe va helt superdupermega fin idag!! Inte alls olydig, inte galen, nästan bara lydig och hur fin som helst. Red 6km-slingan som passar bra när man ska jobba mycket galopp, vilket det vi gjorde. Jobbade mycket med och samla galoppen och ha ett bra tryck och sedan öka utan att tappa trycket. Jag tycker vi fick till det bra! Jag hade honom bra mellan hjälperna och han lyssnade och jobbade på bra utan att bråka. Galopperade ganska mycket och länge, men det verkade inte ta något på honom, vilket jag tar som ett bra tecken. Det ska bli riktigt kul och träna i ridhuset (på onsdag tror jag det blir), känns som han kommer va så fin! :)

Nu laddar jag om inför ett träningspass för min egen kropp. Ska bli skönt och slita ut sig riktigt ordentligt och sen gå och äta kvällsmat innan jag avslutar denna dag med en dusch. Livet leker!

 


Kommentarer
Postat av: Stina - SODRESSAGE.SE - Vinn ett BR schabrak

Var gärna med och tävla om ett schabrak från BR, sponsrat av Butik Quse på min blogg!

2012-03-07 @ 14:36:48
URL: http://sodressage.se

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0